Menu

V 8. ročníku RA Awards soutěžil rekordní počet firem, ocenění Recruiter roku bylo poprvé uděleno pro Česko i Slovensko

8. ročník soutěže Recruitment Academy Awards byl rekordní na mnoha úrovních. Přečtěte si, kdo si odnesl hlavní ceny v HR marketingu, kdo získal titul Recruiter roku, a na jaké milníky dosáhl letošní ročník.

Ve čtvrtek 20. dubna 2023 byly v divadle Jatka78 po osmé předány ceny za HR marketing v soutěži RA Awards. Cenu si odnesl rekordní počet vítězů, celkem 9 společností a 2 recruiteři. Nejvyšší v historii byl i počet přihlášených projektů a firem. Celkem soutěžilo 105 firem z Česka a Slovenska a do soutěže poslaly téměř 200 přihlášek v 7 hlavních kategoriích. Dalším milníkem byl rekordní počet diváků, kteří 2 dny před galavečerem vyprodali vstupenky. Do pražských Holešovic jich dorazilo přes 400.

V letošním ročníku mohly poprvé soutěžit i firmy a recruiteři ze Slovenska a jejich premiéra byla úspěšná. Společnost Henkel Slovensko získala 1. místo v kategorii Referral program roku a porota poprvé udělila 2 prestižní tituly Recruiter roku. Jeden z nich si odnesla Petra Malíková ze společnosti Slovak Telekom.

Marketingová agentura Effectix.com se na pódiu objevila hned čtyřikrát a odnesla si rekordní počet cen, včetně 1. místa v nové kategorii Edenred Wellbeing Award a divácké ceny People's Choice za své kariérní video. 

Slavnostním galavečerem diváky znovu provedla moderátorka Soňa Porupková, tentokrát společně s Blakem Wittmanem, European Business Director v GoodCall, který okomentoval jednotlivé projekty finalistů. Nový ročník soutěže v úvodní řeči představil José Kadlec, CEO Recruitment Academy. Diváci mohli čerpat inspiraci celkem z 41 ukázek projektů v HR marketingu. Finalisty a vítěze vybírala odborná porota složená z 32 českých a slovenských profesionálů v oblastech HR, recruitmentu a HR marketingu.

Generálním partnerem soutěže se podruhé v řadě stala společnost Edenred Česká republika. Vítězům věnovali např. bezplatnou implementaci cafeterie Benefity Café, přednabitou Edenred Card nebo degustační večeři s Vojtěchem Urbanem, finalistou Masterchef, který cenu osobně předal na galavečeru. Další ceny do soutěže dodali hlavní partner Happenee a partneři OKsystem, OKbase, Welcome to the Jungle, Flexjobs a Ivitera.

KOMPLETNÍ PŘEHLED VÍTĚZŮ

Pracovní inzerát roku

VÍTĚZ: Lidl

Společnost Lidl zvolila kreativní cestu k představení pozic v rámci svého Trainee programu cíleného na studenty a absolventy. Ke každému programu vytvořili video stylizované do videohry s využitím gamingových elementů včetně fontu, hudby a hlasu. Zájemci se dozví konkrétní informace o pozici, mzdě a zjistí, jak si můžou „odemknout“ další úrovně své kariéry.

2. místo: Comdata Czech
3. místo: Poski.com

4. místo: ATLAS consulting
5. místo: Slovak Telekom

GCL02515_1.jpg


Náborová kampaň roku

Kategorie hodnotící náborové kampaně byla poprvé rozdělena na dvě úrovně - malý rozpočet a velký rozpočet. Porota ocenila celkem 6 projektů.

Malý rozpočet

VÍTĚZ: Applifting

Společnost Applifting potřebovala nabrat desítky developerů pro svůj nový projekt v rámci modernizace zdravotnictví. Kampaň se nesla pod silným heslem „I vývojář může zachraňovat životy.“ Pro propagaci zvolili široký mediální mix včetně inzerce v metru, PR článků, emailingu nebo ambasadorů. Všechny kreativy vedly zájemce na náborovou landing page. Díky kampani získali dvojnásobný počet CVs oproti minulému roku.

2. místo: Fpt Czech
3. místo: XART

Velký rozpočet

VÍTĚZ: KONPLAN

Plzeňská společnost Konplan vytvořila pro svoji náborovou kampaň speciální web zpravavlahvi.cz a únikovou hru. Účast ve hře byla zdarma a podmínkou bylo k sobě nominovat členy týmu, kteří odpovídají profilům kandidátů společnosti. Samotná hra se odehrála v prostorách kanceláří. Příběh se odehrával v budoucnosti v továrně Vehikulum, která je metaforou špatného zaměstnavatele. Kampaň byla podpořena online i offline propagací, outdoor reklamou v MHD i rádiovým spotem.

2. místo: Nemocnica Bory
3. místo: Deloitte Česká republika

Referral program roku

VÍTĚZ: Henkel Slovensko

34 % nových zaměstnanců nastoupí do společnosti Henkel Slovensko díky referral programu. Doporučit nové kolegy mohou všichni zaměstnanci včetně studentů a po nástupu kandidáta získají odměnu 500 - 1000 euro. Na svůj bonus nemusí čekat do vyplynutí zkušební doby. O nových pozicích jsou zaměstnanci pravidelně informováni prostřednictvím interního HR newsletteru.

2. místo: ČSOB
3. místo: Komerční banka

4. místo: OKsystem
5. místo: ORLEN Unipetrol RPA

GCL02758 1

Kariérní stránky roku - malé společnosti

VÍTĚZ: Revolgy

Kariérní stránky Revolgy vynikají svojí přehledností a hloubkou informací. Na webu najdete desítky videí, blogů a testimonialů přímo od zaměstnanců, popis výběrového řízení a originální FAQs, např. „Není 5 kroků v náborovém procesu trochu moc?“. Jedno z hlavních hesel stránky je „Odhalte svůj skutečný potenciál“ a na stránkách se konkrétně dozvíte, jak toho v Revolgy můžete dosáhnout a jaké zdroje budete mít k dispozici. Kariérní stránky si můžete prohlédnout zde.

2. místo: Effectix.com
3. místo: Mews

4. místo: Hinton
5. místo: Grant Thornton

Kariérní stránky roku - velké společnosti

VÍTĚZ: AERO Vodochody

Český výrobce letadel AERO Vodochody vytvořil kariérní stránky, kde jsou letadla hlavním prvkem. Po otevření se na domovské stránce spustí video s dojemným nádechem o lásce k letadlům v dětství, která doroste do vášně i v dospělosti. Na stránce jsou přehledně popsané divize a pracovní pozice, týmy i benefity pod nadpisem „Proč lítat s námi“. Jedním z benefitů je dokonce cesta do práce letadlem. Kariérní stránky najdete zde.

2. místo: Amrest - Burger King
3. místo: Daikin Device Czech Republic

4. místo: Aures Holdings
5. místo: T-Mobile CZ & Slovak Telekom

People's Choice

VÍTĚZ: Effectix.com

Na začátku druhé poloviny vyhlášení vítězů proběhlo již tradičně divácké hlasování People's Choice o nejlepší kariérní video roku. Celkem se diváci mohli podívat na 10 finálových videí vybraných od poroty, aniž by věděli, jak se umístili. Hlasování proběhlo v mobilní aplikaci RA Awards. Nejvíce hlasů získala agentura Effectix.com a stala se tak první společností, která kategorii People's Choice vyhrála dvakrát. Ve videu napojili své kolegy na detektor lži, aniž by se mohli předem připravit. Video je autentické, vtipné a profesionálně zpracované. 



GCL03062_1.jpg
Kariérní video roku - malé společnosti

VÍTĚZ: Qest technologies

Video od Qest technologies zaujalo porotu profesionální kvalitou, hudbou i svojí kreativitou. Úvodní scéna začíná hrou „Hádej, kdo jsem“ a odpověď je nový kolega. V 1 minutě se dozvíte, co firma dělá, jaké jsou benefity, jak vypadají kanceláře a poznáte celkovou atmosféru firmy. 

2. místo: AV MEDIA EVENTS
3. místo: IRESOFT

4. místo: Pepperl+Fuchs Manufacturing
5. místo: Effectix.com

Kariérní video roku - velké společnosti

VÍTĚZ: Policie České republiky

„Prostě to nebude snadný, půjdeš na hranu a bude to o zdraví. Nic se ale nevyrovná tomu pocitu, když zachráníš život.“ Tak je zakončené vítězné video Policie ČR, které je součástí kampaně s heslem „Práce 158x jinak“. Ve 2 minutách se dozvíme, jaké má práce u policie výhody i nevýhody a představuje kariérní cestu od policejní školy až po široký výběr činností. Video má zábavný nádech, ale zároveň ukazuje i vážnou stránku práce. 

2. místo: PwC Česká republika
3. místo: Mews

4. místo: Letiště Praha
5. místo: Resideo / Ademco CZ

GCL03224_1.jpg

Edenred Wellbeing Award

VÍTĚZ: Effectix.com

Kategorie Edenred Wellbeing Award byla v soutěži představena poprvé. Vznikla pod záštitou společnosti Edenred, generálního partnera soutěže, a hodnotí wellbeing iniciativy firem. Vítězem se stala marketingová agentura Effectix.com, která svůj wellbeing zakládá na perspektivě, zodpovědnosti a svobodě. Ve firmě zavedli např. neomezené volno, nový odměňovací systém, který obsahuje 14 úrovní seniority nebo “firemní půlpátky” zaměřené na teambuildingové aktivity.

2. místo: Duhovka Group
3. místo: Vodafone Czech Republic

4. místo: NEECO
5. místo: JRD Group

Recruiter roku

O prestižní titul Recruiter roku se ucházelo rekordní množství recruiterů z Česka i Slovenska. Poprvé v historii se porota rozhodla oznámit 2 vítěze, jednoho za Českou republiku a jednoho za Slovenskou republiku. 

RECRUITER ROKU - ČESKÁ REPUBLIKA: Dominika Lišková z UlovDomov.cz

RECRUITER ROKU - SLOVENSKÁ REPUBLIKA: Petra Malíková ze Slovak Telekom

Kategorii představil Milan Novák, CEO GoodGroup, a cenu předali zástupci Edenred, Gabriela Šimšová a Peter Hradiský, Jaroslava Rezlerová ze společnosti ManpowerGroup, vítězka kategorie z roku 2022, Tamara Ksandrová, a Natália Šegedová, Managing Partner v GoodCall Slovakia. Vítězky byly oceněné za svoje kompetence, příkladnou práci s kandidáty a přínos pro organizaci.

GCL03469_1.jpg

Po vyhlášení vítězů následovala afterparty ve foyer doplněná o bohatý raut, signature koktejly RA Awards, 360° videokoutek od Gala360 a hudební doprovod od kapely Electrophonix. 

Recruitment Academy Awards pořádá společnost Recruitment Academy, která se zabývá vzděláváním profesionálů v oblasti recruitmentu, HR a employer brandingu. 8. ročník RA Awards potvrdil, že úroveň HR marketingu stále roste, a to nejen na území České republiky, ale také na Slovensku a společnosti každým rokem dávají HR marketingu vyšší prioritu a jsou otevřené inovacím a kreativitě.

Screenshot at Apr 25 09-34-08

Poslední aktualizace středa, 26 duben 2023 17:05

Přidejte komentář

Ujistěte se, že jste zadali (*) požadované informace pokud není uvedeno jinak. HTML kód není povolen.

Nahoru
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz