Menu

Employer branding jako „nice to have“? Pouze 32 % firem se mu věnuje pravidelně

Všechny firmy chtějí ulovit top talenty. Ale už se moc nezamýšlejí nad tím, proč by si nejlepší kandidáti měli vybrat právě jejich společnost. Česká republika má jednu z nejnižších nezaměstnaností v Evropě. V Praze se dokonce drží na historickém minimu. Přetahování talentů je tak každodenní realitou. Avšak budování značky zaměstnavatele v…
Číst dál...

Nový HR Intelligence Report 2025: Zjistěte, kdo vládne českému trhu práce

LinkedIn v České republice od konce roku 2023 zaznamenal mimořádný růst. Uživatelská základna se rozšířila o 33,3 % a dosáhla 2,4 milionu uživatelů. LinkedIn se tak stává nejen klíčovou platformou pro budování kariéry, ale i cenným zdrojem dat o vývoji pracovního trhu.Právě na těchto datech staví nové vydání HR Intelligence Report 2025,…
Číst dál...

Recruitment Academy Awards: Dorazte na desátý jubilejní ročník plný inspirace

I tento rok se můžete těšit na vyhlašování cen Recruitment Academy Awards. Letos vás dokonce čeká speciální jubilejní ročník, který proběhne 15. května 2025 v pražském divadle Jatka78. Desátý ročník přinese nejen spoustu inspirace, ale také skvělých příležitostí k networkingu s kolegy z vašeho oboru. RAA se od svého vzniku etabloval jako prestižní ocenění,…
Číst dál...

Jak se dělá HR marketing v Česku? 6 rad od vítězů letošních Recruitment Academy Awards

    Pokud jste propásli summit vítězů letošních Recruitment Academy Awards, nemusíte smutnit! Naše redakce byla na místě a nic nám neuniklo. Přinášíme vám nejzásadnější postřehy od těch, kteří stojí za nejkreativnějšími kampaněmi v oblasti HR marketingu a employer brandingu v Česku. Druhý ročník RAA Winners Summit, který se uskutečnil…
Číst dál...

Pouze třetina firem bere employer branding vážně. Většina ho zanedbává

    Nezaměstnanost v České republice se stále drží rekordně nízko. Najít vhodné talenty do týmu nadále vyžaduje od náborářů pořádnou dávku času a energie. Přesto však firmy nevěnují dostatečnou pozornost aktivitám spojeným s budováním zaměstnavatelské značky. Vyplývá to ze společného průzkumu společností Recruitment Academy a Edenred, který byl proveden mezi…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz