Menu

Oslovujte kandidáty videem na dva kliky | Hireconomics 7

  O metodě tzv. Video Sourcingu jsem již napsal dost. Jedná se o použití videa v recruitmentu, ale ne pro inbound recruitment jako např. kariérní videa, ale pro přímé oslovování kandidátů (outbound recruitment). Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit radikální zvýšení response rate kandidátů i na nejtěžší pozice v software developmentu.…
Číst dál...

3 způsoby, jak zdokonalit pracovní inzerát | Hireconomics 6

  Pracovní inzeráty (job posts) jsou klíčovým prvkem employer brandu. Jejich podoba a schopnost zaujmout kandidáta určuje, jak si vaši firmu kandidát zapamatuje a výrazně ovlivňuje i úspěšnost náborového procesu. Existuje mnoho pravidel a doporučení, o kterých jsme na školeních už všichni něco slyšeli. Kouzelný recept na skvělý inzerát však…
Číst dál...

Poezie na LinkedInu? Příklady zveršovaných konverzací s kandidáty | Hireconomics 5

    Autorem článku je Jonáš Waloschek, Senior Talent Sourcer ve společnosti GoodCall. Tématem tohoto článku bude problematika oslovení na LinkedInu. Bude to opět zejména o příkladech, v tomto případě příkladech konverzací, které vedu se svými kandidáty. Představa, že kandidáti odepisují na každou nabídku, je velice vzdálena realitě. Dokonce tak…
Číst dál...

3 způsoby, jak si prohlížet LinkedIn profily anonymně | Hireconomics #4

  Někdy se chcete podívat na kandidátův LinkedIn profil bez toho, aby si toho všiml. Pokud používáte placenou LinkedIn licenci , není to žádný problém. Pojďme se ale podívat na tři způsoby, jak to jde i zdarma.  1. Google X-ray search Nejjednodušší cestou dostat se ke kandidátovi je použití starého…
Číst dál...

Aktuální změny na LinkedIn profilech | Hireconomics #3

  LinkedIn se nám všem v poslední době častěji a častěji mění pod rukami. Po velké změne nejen vzhledu, ale i funkcionalit ze začátku roku 2017, jsme před pár málo měsíci zažili změnu vizuální stránky u vyhledávače (tzv. People Search). A nyní zažíváme změny na samotných LinkedIn profilech. Jak vypadá současný…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz