Menu

Jak zvýšit organický dosah příspěvků na LinkedInu | HIRECONOMICS #11

V novém díle Hireconomics vás José Kadlec naučí, jak zvyšovat viditelnost a dosah příspěvků na LinkedInu. Snažíte se budovat vlastní brand nebo i na osobním profilu zastupujete a prezetujete svou firmu či zaměstnavatele? José má pro vás 5 jednoduchých tipů, díky kterým zvýšíte počet zobrazení postů.
Číst dál...

Jak na video screening kandidátů bez Skypu nebo Hangouts | HIRECONOMICS #9

Možná jste se již s tímto problémem setkali. Máte provést screening kandidáta nebo s ním udělat pohovor, kandidát ale nepoužívá Skype nebo Google Hangouts. Přestože technologie VoIP je již v tomto průmyslu považovaná za standard, někteří ji zkrátka nepoužívají. Možná ji nesmějí používat na svých pracovních počítačích nebo jen nevědí, jak ji efektivně…
Číst dál...

Jak vyhledávat kandidáty ze zahraničí | HIRECONOMICS 8

   Tento díl se nebude točit jenom kolem rekrutování cizinců ze zahraničí, ale také o rekrutování cizinců na nějakém místním trhu, stejně tak získávání kandidátů ze zahraničí zpět do jejich země nebo prostě jen hledání kandidátů v určité oblasti se znalostí cizích jazyků. Když jsem školil svoje, ale i externí…
Číst dál...

Oslovujte kandidáty videem na dva kliky | Hireconomics 7

  O metodě tzv. Video Sourcingu jsem již napsal dost. Jedná se o použití videa v recruitmentu, ale ne pro inbound recruitment jako např. kariérní videa, ale pro přímé oslovování kandidátů (outbound recruitment). Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit radikální zvýšení response rate kandidátů i na nejtěžší pozice v software developmentu.…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz