Menu

5 tipů, jak rapidně zvýšit viditelnost vašich příspěvků na LinkedInu

    LinkedIn je primárně využíván k technikám outbound recruitmentu (recruiter nebo talent sourcer kontaktuje seznam vybraných kandidátů) nebo k outbound marketingu. Nicméně i takové aktivity jako je publikace pracovních nabídek a budování osobní značky recruitera, jsou stále velmi významné. Oproti Facebooku narazíte na určité rozdíly, protože LinkedIn pravidelně navštěvuje menší množství…
Číst dál...

Jak na video screening kandidátů bez Skypu nebo Hangouts | HIRECONOMICS #9

Možná jste se již s tímto problémem setkali. Máte provést screening kandidáta nebo s ním udělat pohovor, kandidát ale nepoužívá Skype nebo Google Hangouts. Přestože technologie VoIP je již v tomto průmyslu považovaná za standard, někteří ji zkrátka nepoužívají. Možná ji nesmějí používat na svých pracovních počítačích nebo jen nevědí, jak ji efektivně…
Číst dál...

Jak vyhledávat kandidáty ze zahraničí | HIRECONOMICS 8

   Tento díl se nebude točit jenom kolem rekrutování cizinců ze zahraničí, ale také o rekrutování cizinců na nějakém místním trhu, stejně tak získávání kandidátů ze zahraničí zpět do jejich země nebo prostě jen hledání kandidátů v určité oblasti se znalostí cizích jazyků. Když jsem školil svoje, ale i externí…
Číst dál...

Oslovujte kandidáty videem na dva kliky | Hireconomics 7

  O metodě tzv. Video Sourcingu jsem již napsal dost. Jedná se o použití videa v recruitmentu, ale ne pro inbound recruitment jako např. kariérní videa, ale pro přímé oslovování kandidátů (outbound recruitment). Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit radikální zvýšení response rate kandidátů i na nejtěžší pozice v software developmentu.…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz