Menu

Jak změnit práci v nejisté době?

Otázka, kterou si možná kladete i vy. Celosvětová pandemie koronaviru zasáhla jak lidské zdraví, tak ekonomiku a s ní i trh práce. Pocit nejistoty a strach o místo ale mohou být prvním impulsem ke změně zaměstnání a nastartování nové kariéry. Přečtěte si, jak změnit práci bez zbytečného rizika a kde…
Číst dál...

Jak může robotická automatizace procesů zachránit podnik

Svět je zaplaven zdravotní krizí. Důsledkem toho se mnoho podniků buď úplně přesunulo online, nebo zcela pozastavilo provoz. To, co znělo jako sci-fi horor před několika měsíci, se rychle stalo novou realitou pro většinu z nás a ovlivňuje nejen naši každodenní rutinu, ale také to, jak provozujeme naše firmy. Reálným příkladem…
Číst dál...

3 kroky k vytvoření úspěšné značky zaměstnavatele

Jedním z největších omylů definování značky zaměstnavatele neboli employer brandu je, když se společnosti značku snaží budovat nadměrným propagováním banalit typu: „Máme kávu zdarma!“ nebo „Jsme start-up, takže budete mít obrovský vliv“. To vše namísto zaměření se na příběhy, které vaši firmu dělají výjimečnou. Najímat například inženýry je opravdu těžké. Je…
Číst dál...

Význam diverzity a inkluze na pracovišti a proč jsou důležité pro váš byznys

Diverzita a inkluze jsou momentálně jedny z nejvíce zmiňovaných slov v náboru a zájem o jejich význam a aplikaci se zvyšuje. V tomto článku například zjistíte, co znamená diverzifikovaný tým nebo jaký má nábor vliv na diverzitu. Už od začátku je ale třeba být si vědomi, že změna se nestane přes noc.…
Číst dál...

Co je osobní branding a jak ho využít pro váš byznys

Pokud jste názoru, že osobní branding je pouze malým benefitem, který může pomoct vašemu podnikání, tak možná o hodně přicházíte. Osobní branding je strategie s širokým potenciálem. Abyste opravdu pochopili proč, je nutné nejdříve upřesnit, co osobní branding je, a poté se podívat na to, jak může váš osobní brand…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz