gay seznamka zralé gay hledají Karlovy Vary Česko speed gay gay hledání flirtování gay Orlová Česko inzerát gay seznamovací Šternberk Česko seznamte se s svobodnými gay Milovice Česko chlapec hledá chlapce Cheb Česko casual seznamka pro gay Olomouc Česko guy hledá gay Jindřichův Hradec Česko hledat gay Pelhřimov Česko muž hledám člověka Cheb Česko seznamovací gay plavy gay seznamka seznamka zrale gay Děčín Česko gay seznamka inzeraty Vrchlabí Česko muži hledající sex seznamka gay Hranice Česko hledám gay gay hledá chlapce Holešov Česko inzerát gay čelechovice na hané gay seznamka hledam vážná gay gay seznamka sex Chrudim Česko horní gay flirt Turnov Česko gay seznamka Hradec Králové Česko gay seznamka pozlovice seznamka trans gay seznamka opava stránky pro er sucht sie markt aus Zaventem Belgien elvis viva las vegas video download tinder kæreste Skanderborg Danmark single dating Auckland New Zeland best gay escort in Brant Canada
Menu

Employer branding na TikToku

TikTok je relativně nová sociální aplikace pro mobilní zařízení, která slouží k vytváření, objevování a sdílení krátkých videí. Je také jednou z nejrychleji se rostoucích platforem, která zaznamenala především v roce 2020 strmý nárůst počtu uživatelů. Z tohoto důvodu je toto médium jedním z trendy míst, kde si firmy resp. zaměstnavatelé mohou budovat svůj brand. Společně s aplikacemi LinkedIn, Facebook nebo Instagram se i TikTok zařadil do hledáčku recruiterů. 


 

Proč budovat svou značku právě na TikToku?

TikTok nabízí skvělou příležitost, jak představit svou organizaci a tým pracovníků nebo poskytnout vhled do firemní kultury a tím zlidštit svůj brand. S tím souvisí i to, že TikTok může sloužit k předávání znalostí např. o psaní CV nebo průběhu pracovního pohovoru. Mladí lidé bez zkušeností tyto informace oceňují. Ti navíc tvoří hlavní uživatelskou základnu TikToku. Na sociálních sítích tráví hodně času, a proto je může organizace přilákat pro ně atraktivní a blízkou formou

Videa na TikToku se tvoří velice jednoduše, a to přímo v aplikaci na mobilním zařízení, což umožňuje snadné a rychlé vytvoření a sdílení obsahu.

Tip! Přečtěte si také pro začátek náš návod, jak si ve 3 krocích vytvořit úspěšnou značku zaměstnavatele.

 

jak začít s budováním employer bradningu na TikToku 

 1. Udělejte si průzkum

Specializujete se na nábor absolventů a mladých lidí? Používají vaši kandidáti vůbec tuto aplikaci? Je tím pádem TikTok pro vaši značku firmy vůbec vhodný? Na tyto otázky je potřeba si předem odpovědět, aby nedošlo ke zklamání a zbytečnému plýtvání energie. 

 2. Nepřehánějte to to s produkcí videí

Pro uživatele TikToku lidi je důležitá autenticita. Styl videí na TikToku se velmi liší od těch profesionálně natočených. Tato sociální síť se zaměřuje na krátká videa, tudíž je poměrně zbytečné reflektovat do tohoto formátu přehnaný perfekcionismus. Mladí lidé to neocení. 

 3. Zaměřte se na zaměstnance

Jak už jsme zmiňovali, mladé lidi láká autentičnost a osobní prvky. Proto je důležité, aby středem pozornosti videí byl konkrétní zaměstnanec nebo tým, který například může ukázat běžný pracovní den vtipnou a kreativní formou. 

Tip! Poslechněte si také náš podcast o employer brandingu  s Janem Klusoněm, CEO Welcome to the Jungle

 4. Hashtagy everywhere!

Vytvořte si pro vaši firmu své hashtagy a pro ještě lepší efekt tyto hashtagy spojte s určitou firemní výzvou neboli challenge. Pamatujete na Ice Bucket Challenge? Tak přesně o tom to je. Různé výzvy (taneční, zpěvní) jsou na této platformě velmi oblíbené. Pokud se do výzvy zapojí přímo zaměstnanci, může se tím rozšířit povědomí o vaší značce.

 5. Buďte kreativní, jiní a inovativní 

Oproti ostatním už „profláknutým“ sociálním sítím má TikTok tu výhodu, že se na něj teprve začíná upínat pozornost personalistů a firem. Využít toho je určitě dobrý tah. Proto pečlivě promýšlejte obsah svých videí, aby byla zábavná, kreativní, jiná, neokoukaná a ojedinělá. Tím pomůžete budovat svůj brand, protože získáte náskok a možná i velkou konkurenční výhodu. 

 shutterstock 1580339623 jeste mensi  

6. Představujte interní programy 

Tento bod je logický vzhledem k tomu, jaká cílová skupina je hlavní uživatelskou základnou TikToku. Zároveň je to ale výhodné i díky tomu, že se kvůli covid-19 nemohou konat různé kariérní veletrhy či akce na akademických půdách. Vše se přesunulo do online prostředí. Sdílením nabídek stáží na TikToku si tento problém můžete škrtnout.

 7. Vytvářejte videa pravidelně

Nemusíte sdílet svá videa každý den (i když některým společnostem se to vyplácí!). Neměli byste však nechat svůj účet vyschnout. Alespoň jedno video týdně je pak dobrým tipem na závěr.  

I když nejste třeba zastánci sociálních sítí, věříme, že v TikToku přece jen oblibu najdete. A ještě k tomu půjdete s dobou. A když už jsme u brandingu, nezapomeňte si také přečíst náš článek o osobním brandingu a jak ho využít pro váš byznys.

 

 

Poslední aktualizace pondělí, 26 duben 2021 11:39
Petra Vrbová

Petra Vrbová

email: petra.vrbova@goodcall.eu

SOCIAL PROFILE
linkedin

Přidejte komentář

Ujistěte se, že jste zadali (*) požadované informace pokud není uvedeno jinak. HTML kód není povolen.

Nahoru
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz
K vylepšení vašeho uživatelského komfortu používá naše webová stránka soubory cookies. Pokračováním vaší návštěvy na našich webových stránkách, dáváte souhlas k užívání souborů cookies.
Zavřít Více o cookies