Menu

5 způsobů, jak se vyhnout vyhoření HR profesionálů

Dlouhodobé vystavování tlaku může být příčinou syndromu vyhoření. Ten se může v dnešní době týkat všech zaměstnanců napříč obory. I personalistů. Podle průzkumu společnosti AllVoices mezi 400 personalisty se 53 % HR lídrů potýká se syndromem vyhoření a 48 % kvůli tomu hledá novou práci (2022). Ve společnostech to jsou…
Číst dál...

Jak vybudovat dobře fungující tým

Otázka týmové práce se v dnešní době stala fenoménem pro moderní řízení mnoha firem a vytvořit dobře fungující tým je občas alchymie.  Budování týmu Nejdůležitějším a prvotním úkolem budování týmu, je vytvoření silné a pozitivní vazby členů týmu ke skupině a vytvoření atmosféry důvěry a bezpečí. Pokud se cítíme dobře…
Číst dál...

Co ovlivňuje náš pracovní výkon

Bez výkonných zaměstnanců by většina firem nemohla dosáhnout pozitivních výsledků. Ale co všechno má vliv na náš pracovní výkon? Mohou to být klíčové věci i  úplné maličkosti. Přečtěte si, co všechno nám může pomoci, abychom byli v práci efektivnější.  Vyváženost work-life balance Sladit pracovní a osobní život je jeden z…
Číst dál...

Jak vytvořit zdravou firemní kulturu

 Firemní kultura je v posledních letech horké téma. Pokud je ve firmě dobře nastavená, může mít velký vliv na dlouhodobý úspěch dané společnosti. Mnozí manažeři firem už dnes chápou důležitost firemní kultury a snaží se o ni pečovat. Co je firemní kultura? Firemní kultura je soubor několika věcí najednou. Atmosféra…
Číst dál...

Nejčastější chyby při pohovoru

  Chcete na pohovoru udělat dobrý dojem? Přečtěte si, které chyby mohou stát mezi vámi a vaší vysněnou prací. V dnešním článku se dozvíte, jak se jim vyvarovat. Pozdní příjezd První dojem při získávání zaměstnání je důležitý. Nepokazte si ho ještě předtím, než na interview dorazíte. Spočítejte si, kolik času…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz