×

Upozornění

JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 360
JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 358
Menu

GoodCall expanduje do Polska

Pražská recruitment agentura přináší svůj inovativní, omnichannel přístup na nový perspektivní trh ve střední Evropě.  GoodCall, pražská recruitment agentura, která se již od svého založení v roce 2014 snaží přinášet nové postupy, trendy a technologie do oblasti recruitmentu, oznámila svůj vstup na polský trh. Po expanzi na Slovensko, se jedná…
Číst dál...

Hledání práce mimo Prahu už není noční můrou

  • Publikováno v GoodCall
  • Autor článku
  Hledání nové práce a zvažování kariérní změny není snadný úkol, který se povede vyřešit ze dne na den. Zejména, pokud hledáte práci mimo hlavní město České republiky, zcela jistě nám potvrdíte, že zvažování nového zaměstnavatele může být opravdovou noční můrou. Požádat v této situaci o pomoc zkušené odborníky je…
Číst dál...

Malostranskadrbna.cz, 12. 5. 2017 | Start-up GoodCall je díky sociálním sítím po třech letech již na 80 milionech korun obratu

  • Publikováno v GoodCall
  • Autor článku
  Že je pryč doba, kdy jste si hledali novou práci pomocí inzerátu v tisku, nikoho nepřekvapí. V roce 2017 se však pomalu otočí i trend pracovních inzerátů na internetu v té podobě, jak je známe. S ohledem na to, že na českém trhu je aktuálně 3,5% míra nezaměstnanosti a…
Číst dál...

Práce snů je zase o krok blíž

  • Publikováno v GoodCall
  • Autor článku
  Pokud aktivně hledáte práci, zcela jistě již máte staženou aplikaci GoodCall, která vám snadno a přehledně představuje ty nejzajímavější pracovní nabídky dle vašich požadavků. Pro ty, kteří se aktivně po nové práci neohlíží, ale rádi by věděli, jaké jsou jejich možnosti, je na webu GoodCall.eu spuštěna nová varianta, jak…
Číst dál...

Konec Wordu v HR aneb Kurz grafiky pro personalistky

  • Publikováno v GoodCall
  • Autor článku
  Vyzkoušeli jsme za vás grafický workshop pro personalistky. Pod vedením dvou lektorek a jednoho významného hosta (ano, muže na půdě Czechitas!) jsme pronikli do tajů korporátní identity a on-line nástrojů na tvorbu vizuálů. Workshop cílil hlavně na ty, kdo mají na starost interní komunikaci, ale něco nového a užitečného…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz