×

Upozornění

JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 364
JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 360
Menu

Oslovujte kandidáty videem na dva kliky | HIRECONOMICS #7

O metodě tzv. Video Sourcingu jsem již napsal dost. Jedná se o použití videa v recruitmentu, ale ne pro inbound recruitment jako např. kariérní videa, ale pro přímé oslovování kandidátů (outbound recruitment). Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit radikální zvýšení response rate kandidátů i na nejtěžší pozice v software developmentu. Na…
Číst dál...

3 způsoby, jak zdokonalit pracovní inzerát | HIRECONOMICS #6

  • Publikováno v Návody
  • Autor článku
Pracovní inzeráty (job posts) jsou klíčovým prvkem employer brandu. Jejich podoba a schopnost zaujmout kandidáta určuje, jak si vaši firmu kandidát zapamatuje a výrazně ovlivňuje i úspěšnost náborového procesu. Existuje mnoho pravidel a doporučení, o kterých jsme na školeních už všichni něco slyšeli. Kouzelný recept na skvělý inzerát však neexistuje.…
Číst dál...

Poezie na LinkedInu? Příklady zveršovaných konverzací s kandidáty | HIRECONOMICS #5

  • Publikováno v Návody
  • Autor článku
Tématem tohoto článku bude problematika oslovení na LinkedInu. Bude to opět zejména o příkladech, v tomto případě příkladech konverzací, které vedu se svými kandidáty. Představa, že kandidáti odepisují na každou nabídku, je velice vzdálena realitě. Dokonce tak vzdálená, že i negativní odpověď můžeme dnes považovat za úspěch. LinkedIn se v…
Číst dál...

Aktuální změny na LinkedIn profilech | HIRECONOMICS #3

  • Publikováno v Návody
  • Autor článku
 LinkedIn se nám všem v poslední době častěji a častěji mění pod rukami. Po velké změne nejen vzhledu, ale i funkcionalit ze začátku roku 2017, jsme před pár málo měsíci zažili změnu vizuální stránky u vyhledávače (tzv. People Search). A nyní zažíváme změny na samotných LinkedIn profilech. Jak vypadá současný LinkedIn…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz