Menu

Poezie na LinkedInu? Příklady zveršovaných konverzací s kandidáty | Hireconomics 5

 

 

Autorem článku je Jonáš Waloschek, Senior Talent Sourcer ve společnosti GoodCall.

Tématem tohoto článku bude problematika oslovení na LinkedInu. Bude to opět zejména o příkladech, v tomto případě příkladech konverzací, které vedu se svými kandidáty. Představa, že kandidáti odepisují na každou nabídku, je velice vzdálena realitě. Dokonce tak vzdálená, že i negativní odpověď můžeme dnes považovat za úspěch. LinkedIn se v tomto podobá světu on-line datingu. Zní to zvláštně, ale Java developer by počtem zájemců možná předčil dívku na Tinderu s popiskem “looking for a one night stand”. Přestože se od sebe recruiter a napadník odlišují zejména motivací, úkol mají podobný: zaujmout. Kandidát je přesycen, a tak si vybírá. Je zmlsaný, trochu rozmazlený a alergický na každou stopu Ctrl+C a Ctrl+V. Ani oslovení jménem a individualizace zprávy vzhledem ke zkušenostem kandidáta dnes nemusí být zaručenou cestou k navázání prvního kontaktu.

V mém případě je vždy důležité zprávu odlišit od zpráv ostatních, ozvláštnit ji natolik, aby člověk strávil chvíli její četbou a ideálně dospěl k ocenění síly vynaložené k její produkci. To je jedním z důvodů, proč jsem se rozhodl svou úvodní zprávu zrýmovat. I pouhé „roses are red, violets are blue“ se setkalo s úspěchem. Časem jsem se své básně snažil „zdokonalovat“, přidal jsem jméno kandidátů, stávající společnost nebo požadovanou dovednost, která byla důvodem mého oslovení. Faktem je, že jsem v kontaktu zejména s mladšími kandidáty a jsem si vědom toho, že tento přístup nemusí vyhovovat každému. Doposud jsem se však nesetkal s negativní reakcí. Posuďte sami jaké konverzace vznikají:

 


 

HE 1

 


 

HE 2

 


 

 HE 3

 HE 4

 


 HE 5

 

HE 6

 


 HE 7

 


 

HE 8

 

HE 9 

 


HE 10

 


 

HE 11

 


HE 12 

 

Autorem článku je Jonáš Waloschek, Senior Talent Sourcer ve společnosti GoodCall. 

 

Poslední aktualizace čtvrtek, 03 květen 2018 15:33

Přidejte komentář

Ujistěte se, že jste zadali (*) požadované informace pokud není uvedeno jinak. HTML kód není povolen.

Nahoru
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz