gay seznamka zralé gay hledají Karlovy Vary Česko speed gay gay hledání flirtování gay Orlová Česko inzerát gay seznamovací Šternberk Česko seznamte se s svobodnými gay Milovice Česko chlapec hledá chlapce Cheb Česko casual seznamka pro gay Olomouc Česko guy hledá gay Jindřichův Hradec Česko hledat gay Pelhřimov Česko muž hledám člověka Cheb Česko seznamovací gay plavy gay seznamka seznamka zrale gay Děčín Česko gay seznamka inzeraty Vrchlabí Česko muži hledající sex seznamka gay Hranice Česko hledám gay gay hledá chlapce Holešov Česko inzerát gay čelechovice na hané gay seznamka hledam vážná gay gay seznamka sex Chrudim Česko horní gay flirt Turnov Česko gay seznamka Hradec Králové Česko gay seznamka pozlovice seznamka trans gay seznamka opava stránky pro er sucht sie markt aus Zaventem Belgien elvis viva las vegas video download tinder kæreste Skanderborg Danmark single dating Auckland New Zeland best gay escort in Brant Canada
Menu

Jak na náborovou kampaň v menším městě - s Míšou Veselou a Davidem Havelcem

Nízká nezaměstnanost na českém pracovním trhu vytvářela v loňském roce těžší podmínky pro nábor zaměstnanců, a to i v menších městech, jako je například Písek. Avšak firma Faurecia, jeden z největších automotive výrobců na světě, se této výzvy nezalekla. Naopak to vypadá, že překonávání této překážky jim ještě dopomohlo dovést jejich první větší kampaň k úspěchu, za který byli oceněni 3. místem na Recruitment Academy Awards 2018. O vytváření kampaně a jejich překvapení z výhry si s námi přijeli popovídat Míša Veselá a David Havelec pracující na závodě Faurecie v Písku.

Míša ve Faurecii pracuje na pozici HR Specialistka, zatímco David má na starost nábor zaměstnanců a externí komunikaci. Jelikož se oba na vytváření náborové kampaně podíleli, vysvětlili nám v rozhovoru, které prostředky využívali ke zvýšení povědomí o Faurecii a jejich náboru tak, aby zasáhli co největší podíl obyvatelstva v Písku.

A detaily jejich úspěchu? Ty už si přečtete níže v rozhovoru.

Proč jste se přihlásili do RA Awards?

David: V loňském roce jsme poprvé spustili větší marketingovou kampaň, která měla za cíl nabrat větší počet montážních dělníků do jednoho z našich závodů. A protože to bylo úplně poprvé, co Faurecia takovou aktivitu udělala, a čirou náhodou jsme na Facebooku narazili na Recruitment Academy Awards, tak nám přišlo fajn zkusit se tam přihlásit, protože jsme chtěli zároveň vidět i nějaké porovnání toho, jak to dělá konkurence a jak to děláme my. A úplně teda popravdě musím říct, že jsme nečekali v nějaký větší úspěch a to ocenění pro nás bylo vcelku překvapivé.

Jak probíhala příprava kampaně?

Míša: Takže příprava začala v srpnu roku 2018. Nejdříve jsme si museli sebrat spoustu informací a pracovali jsme jak s externími firmami, tak i s interními lidmi. Všechno se muselo schválit napříč finančním controllingem a s plan manažerem a všechno jsme dělali ve spolupráci s HR Country, což je tady David, a taky s HR manažerkou. Dále jsme museli spolupracovat s externími firmami jako třeba s agenturami nebo kiny, protože jsme měli vlastně i reklamní spoty v kině, a třeba i s plaveckým bazénem, kam jsme umístili reklamní desky.

Je něco, na co jste se chtěli v kampani více zaměřit?

David: Určitě ano, my vlastně jako firma si všímáme toho, jak kampaň dělá konkurence, a vidíme, že častokrát se snaží hasit požár na všech místech, kde je to možné, ale nedrží jednotnou linku té komunikační kampaně. To znamená, že se prezentují v podstatě jako X různých firem. A nám přišlo asi nejdůležitější to, aby vlastně ty barvy nebo ten text, ten claim, aby zazníval všude stejně, aby ty lidi si to vlastně vzájemně pospojovali, aby když uslyší v rádiu: "Teď je čas na lepší práci“, tak si to spojili s Faurecií. Takže ta jednotnost té kampaně pro nás byla poměrně důležitá a hodně nám s tím pomohla agentura MAJAK Agency, která vlastně všechny ty claimy vymyslela.

Plánujete do budoucna na kampaň navázat?

Míša: Určitě, naše reklamní kampaň stále na hodně místech běží, můžete ji třeba ještě zahlédnout na plaveckých stadionech nebo vás můžou oslovit promotéři ve městě s letáčky a s reklamními předměty. Potom určitě plánujeme rozšířit reklamní kampaň, přemýšleli jsme i třeba o rozesílání SMS potenciálním zaměstnancům, potom také třeba polep autobusů a ještě třeba rozšířit tu přímou kampaň a více oslovovat ty lidi, protože osobní oslovování lidí dělá hodně, když se s těmi lidmi přijde do styku. A rozhodně pro příště bychom lépe tuhle kampaň komunikovali s vedlejším závodem Faurecie v Písku. Mohly by se tak i třeba lépe rozložit náklady na tuto kampaň.

Co byste vzkázali zájemcům o účast v RA Awards 2019?

David: Tak za nás to byla určitě fajn možnost, jak porovnat ty naše komunikační kanály s konkurencí, takže v tom to bylo určitě fajn. Zároveň ten večer toho vyhlašování byla poměrně dobrá party, takže to taky můžeme doporučit. A člověk se potká se spoustou lidí, kteří vlastně řeší úplně stejné problémy v různých koutech republiky, v různých odvětvích. Takže za nás určitě bych doporučil účast.

Míša: Takže pojďte do výzvy i vy.

Rozhovor s Míšou a Davidem si můžete pustit i v následujícím videu:

Pokud máte zájem se o RA Awards dozvědět více a případně se se svojí firmou zúčastnit, najdete všechny informace zde: www.raawards.cz

RAA 2018 56

Výherci v kategorii Náborová kampaň roku na RA Awards 2018

Poslední aktualizace středa, 12 červen 2019 09:44

Přidejte komentář

Ujistěte se, že jste zadali (*) požadované informace pokud není uvedeno jinak. HTML kód není povolen.

Nahoru
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz
K vylepšení vašeho uživatelského komfortu používá naše webová stránka soubory cookies. Pokračováním vaší návštěvy na našich webových stránkách, dáváte souhlas k užívání souborů cookies.
Zavřít Více o cookies