×

Upozornění

JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 359
Menu

Naučte se budovat firemní značku a využívat HR marketing

  • Autor článku  

Česká Republika se potýká s nejnižší nezaměstnaností od roku 1993 a společně s Německem má vůbec nejnižší nezaměstnanost v celé Evropské Unii. Přestože je to pro absolventy a pět procent nezaměstnaných pozitivní zpráva, pro firmy to znamená ztížený přístup k talentovaným pracovníkům a vyšší náklady na nalezení a udržení těch nejlepších z nich.

Pro širokou základnu firem může být východiskem z této situace nábor z trochu jiného, marketingového pohledu. Školení, které se touto problematikou zabývá, pro vás připravila Recruitment Academy. Workshop je zaměřený na budování značky zaměstnavatele a využívání jednotlivých nástrojů HR marketingu k tvorbě cílených recruitment kampaní.

Strategický employer branding, aplikace brandu zaměstnavatele v praxi, online i offline kreativní řešení náboru talentů a inovativní využívání sociálních sítí pro nábor jsou jen některé části kurzu, kterými vás lektoři provedou. Dále se můžete těšit na vysvětlení pojmů PPC, SEO, retargeting, EVP, Facebook Canvas a dalších marketingových buzz-wordů u kterých si nejste 100% jistí, co vlastně znamenají, nebo jak je efektivně využít.

Workshop si klade za cíl pomoc s definováním strategie employer brandingu vaší firmy, seznámí vás s pracovními tužbami dnešních absolventů a nabídne vám možnosti rozšíření množství relevantních kandidátů na vámi hledané pozice. Aby měl kurz co největší dopad, mají přednášející připravené reálné ukázky z praxe od malých firem i globálních korporací, které se dají aplikovat na široké spektrum společností, včetně té vaší. Pokud cítíte, že je váš náborový proces složitý, hledání kandidátů stále složitější a jejich kvalita meziročně klesá, tento kurz je právě pro vás.

Kurzem vás provede Tomáš Rašner, zástupce světové employer branding autority Universum Global pro ČR. Dále Josef Kadlec, spoluzakladatel společnosti GoodCall a Recruitment Academy, expert na social media recruitment, autor mnoha náborových kampaní a knihy People as Merchandise. V neposlední řadě se můžete těšit na Veroniku Hlaváčovou, HR manažerku ve společnosti Slevomat, recruiterku a HR blogerku, která se nebojí ve svých náborových kampaních kombinovat online i offline svět na pozice od obchodníků po "ajťáky".

Více informací získáte a přihlásit se můžete zde:

Kurz v Praze 20.9. 2016

Kurz v Brně 4.10.2016

 

 

Poslední aktualizace pátek, 19 srpen 2016 13:59

Přidejte komentář

Ujistěte se, že jste zadali (*) požadované informace pokud není uvedeno jinak. HTML kód není povolen.

Nahoru
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz