Menu

iDnes.cz, 7. 10. 2017 | Proč si před hledáním nové práce pořádně zamést internetovou stopu

Když jste během studií chodili „pařit“, přišlo vám možná docela vtipné dát si na Facebook pár fotek, jak se skvěle bavíte. Jenže teď hledáte zajímavou a dobře placenou práci a možná si říkáte, zda nebudou opilecké snímky nebo tehdejší radikální názory vadit potenciálnímu zaměstnavateli. Celý článek si můžete přečíst ZDE.…
Číst dál...

iDnes.cz, 6. 12. 2017 | Firmy lákají zaměstnance na zábavná videa: Tak co chcete vědět, hoši?

  Nezaměstnanost je na historickém minimu, na trhu práce nejsou téměř žádní volní kandidáti, a tak firmy cílí na ty, kteří uvažují o změně. Snaží se je nalákat mimo jiné i na atmosféru ve firmě. Tu představují netradičními kariérními videi či zajímavými webovými stránkami. Podívejte se na ty nejlepší v…
Číst dál...

8. 11. 2017, Zet.cz | Personalistika Zet: HR se nezadržitelně posouvá, nezbytností je testování nových metod

Situace na poli sociálních sítí ruku v ruce s českým pracovním trhem se nezadržitelně mění. Recruiteři by tak neměli usnout na vavřínech. Dva roky staré informace jsou nepoužitelné a bezpředmětné. V pořadu Personalistika Zet to řekl spoluzakladatel GoodCall a Recruitment Academy Josef „José“ Kadlec. Podle jeho slov je potřebná „laboratoř“,…
Číst dál...

CzechCrunch.cz, 7.9.2017 | Zakladatelé českého startupu GoodCall: kandidáti o práci si dnes v podstatě vybírají, kde chtějí pracovat

Recruitment, česky řečeno nabírání nových zaměstnanců, se stává zejména v době dobré ekonomické situace velice lukrativním odvětvím pro nové startupy. Nemusí se však nutně jednat o další obyčejné HR agentury, stejně jako v jiných oborech, i zde hrají první housle inovace, a tak vznikají i entity jako je české GoodCall.…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz