×

Upozornění

JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 360
Menu

Slovo odborníka: GDPR nemusí být strašákem. Stačí používat vhodný systém

  GDRP – tato čtyři nenápadná písmena přinášející nové nařízení EU o ochraně osobních údajů, tzv. General Data Protection Regulation, vyvolala v roce 2018 opravu hodně rozruchu a slyšeli jsme o nich všichni, ať už pracujeme ve financích, marketingu, IT či personalistice. Zejména poslední zmíněný obor toto nařízení ovlivnilo významně.…
Číst dál...

SEPHORA mění svět krásy i HR marketingu

  Splečnost SEPHORA již mnoho let patří na českém trhu k lídrům kosmetického odvětví. Bez nadsázky lze říci, že ženy i muži v České republice Sephoru vnímají jako jedno z nejzvučnějších jmen spojených s parfémy a kosmetikou. Společnost si je této pozice vědoma a v roce 2017 se rozhodla investovat…
Číst dál...

Kariérní web dnes otevírá první dveře do vaší firmy

  Důležitost HR marketingu při náboru lidí je stále diskutovanější a palčivější téma. Doba tištěných brožur a letáků je nenávratně pryč. Prvním krokem potenciálního uchazeče o práci se stává web společnosti, případně její profil na sociálních sítích. Zde už pak rozhodují vteřiny o tom, zda uchazeče zaujmete natolik, aby se…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz