×

Upozornění

JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 359
Menu

Naučte se budovat firemní značku a využívat HR marketing

Česká Republika se potýká s nejnižší nezaměstnaností od roku 1993 a společně s Německem má vůbec nejnižší nezaměstnanost v celé Evropské Unii. Přestože je to pro absolventy a pět procent nezaměstnaných pozitivní zpráva, pro firmy to znamená ztížený přístup k talentovaným pracovníkům a vyšší náklady na nalezení a udržení těch nejlepších z nich. Pro…
Číst dál...

Společnost STRV s českými zakladateli se IT náboru nebojí

Spoluzakladatel a COO společnosti STRV Lubo Šmíd napsal pro Forbes.com článek o tom, co je klíčem k jeho úspěchu v náboru vývojářů. STRV se zaměřuje na vývoj mobilních aplikací pro globální klienty a má v ČR více než 130 zaměstnanců. Podle Luba jsou důležíté 4 body: 1) Neustálý sourcing nových…
Číst dál...

"Tak pátky nepracuji, ale to už je předpokládám standard", pravil Javista u pohovoru

V Ostravských prostorách haly GONG proběhla minulý týden interní konference Tieto Inspiration Day pro manažery této společnosti. Samotná hala GONG má velice zajímavou historii, byla přestavěna z Plynojemu, který původně sloužil jako zásoba vysokopecního plynu pro areál Vysokých pecí Vítkovice.  Josef Kadlec se zůčastnil panelu, který se věnoval situaci na trhu s náborem…
Číst dál...

Mezigenerační diskuze o recruitmentu se odehrála na Slovensku

Josef Kadlec ze společnosti GoodCall a Recruitment Academy společne s headhunting veteránem Janem Bubeníkem se vydali na Slovensko do Demenovské doliny na vyroční konferenci HR Comm. Jejich příspěvek, pojatý formou diskuse bez prezentace, srovnával executive search, nábor vysokých manažerů a moderní techniky recruitmentu mladší generace recruiterů reprezentované právě Josefem. Jan Bubeník…
Číst dál...

Jak budovat spektakulózní brand na LinkedInu [prezentace]

Josef Kadlec, zakladatel a CEO Recruitment Academy, se zůčastnil vyhlašování výherců o nejatraktivnější zaměstnavatele v rámci Universum Awards. Jeho přednáška Jak budovat spektakulózní brand na LinkedInu ukazovala velmi prakticky na příkladech a případových studií z českého prostředí, jak využívat sociální sítě včetně LinkedInu k budování silné značky zaměstnavatele. Josef jako příklady…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz