Menu

Recruitment Academy Awards 2018: Bodovali AirBank nebo Brnocop

 

Večer 22. listopadu se nesl v duchu vyhlášení IV. ročníku Recruitment Academy Awards. V industriálním prostoru pražské La Fabriky se sešlo na 200 hostů, profesionálů z řad HR a recruitmentu. Neobvykle řešený prostor podpořil unikátní atmosféru večera, která v sobě skloubila slavnostní vyhlášení výherců společně s uvolněnou atmosférou, která přímo vybízela k networkingu.

Recruitment Academy Awards oceňují a vyzdvihují firmy, které svým přístupem a novými neotřelými nápady mění český HR marketing. Mezi 148 přihlášenými vybírala odborná porota vítěze v 5 kategoriích. Kromě nejlepších kariérních videí a kariérních webových stránek to nově byly i kategorie Náborová kampaň roku, Pracovní inzerát roku a Recruiter roku.

Porota složená z 15 odborníků zaměřujících se na HR marketing a recruitment společně se zástupci partnerů akce posoudila všechny přihlášené. U každé kategorie vybrala finalisty a zvolila vítěze.

Pracovní inzerát roku: Bankovní asistent do party

RAA 2018 43

První ocenění večera putovalo za přihlášenými v kategorii Inzerát roku. První místo získal pracovní inzerát společnosti AirBank. Porotce uchvátil svým lehkým vtipem i originálním nápadem. Zatímco běžné pracovní inzeráty říkají, že pozice je vhodná pro každého, AirBank raději poví že: „Nevadí nám ani, že máte doma Klapzubovu jedenáctku, patnáct koček, že vám před dny zaschlo razítko na maturitním vysvědčení, nebo máte ježčí farmu…“. Za schopnost vykouzlit úsměv, ale přitom předat zásadní informace si první místo právem zaslouží.

Finalisté:

Air Bank (1. místo)

Anitra (2. místo)

Atlas Copco (3. místo)

EUC

Fuse

Náborová kampaň roku: Ozvěny budoucnosti zaručily úspěch

U kategorie Náborová kampaň roku hledali porotci promyšlené strategie, propojení několika komunikačních kanálů a nápadité zpracování obsahu. Tato kritéria nejlépe splňovala ŠKODA Auto, která svou kampaní Ozvěny budoucnosti nadchla originálním nápadem a interaktivností. ŠKODA se v kampani pro oddělení technického vývoje rozhodla otevřít fiktivní časovou schránku, do které před třiceti lety tehdejší vývojáři uložili své vize o budoucnosti automobilů. Se stejnou otázkou se obrátila i na současné studenty. Výsledek? Stovky nových vizí a 200 nových uchazečů.

Finalisté:

ŠKODA auto (1. místo)

Innogy Česká republika (2. místo)

Faurecia (3. místo)

James Cook Languages
Nestlé Česko
Wikov MGI

Kariérní stránky roku: Gamifikace a retro vítězí

Kariérní stránky jsou místem, kde se kandidátům předávají zásadní informace o společnosti. Představivosti se zde meze nekladou. Pro velký počet přihlášených byla kategorie rozdělena na menší a větší společnosti. Mezi menšími firmami si první místo odnesl výrobce klimatizačních zařízení Daikin, který si vhodnost zájemců o práci testuje přímo na svém webu pomocí jednoduchých her.

daikin web

Výhercem z řad velkých firem se staly kariérní stránky Městské policie Brno, které se nechaly strhnout retro vlnou a místo klasických městských strážníků začaly hledat pravé hrdiny – Brnocopy. Webové stránky vytvořené ve stylu arkádových her z 80. let okouzlily nejen naši porotu.

mpb

Finalisté malé firmy:

Daikin Device (1. místo)
Wandera (2. místo)
AdVisio marketing (3. místo)
Bageterie Boulevard
Slevomat.cz

Finalisté velké firmy:

Městská policie Brno (1. místo)
ŠKODA auto (2. místo)
KPMG (3. místo)
Bosch
Innogy
Marks and Spencer

Kariérní video roku: Stačí 20 vteřin

Vybrat mezi desítkami přihlášených kariérních videí ta dvě nejlepší byl téměř nadlidský úkol. Každé bylo unikátní, jedno vyprávělo příběh, jiné představovalo firemní kulturu. Jedno mělo jasný scénář, další vzniklo spontánně. V kategorii malých firem si porotu získalo video od společnosti Aspera. To v pouhých dvaceti vteřinách dokázalo zaujmout, uvést pracovní pozice a představit hlavní benefity stručně, a přesto jazykem blízkým cílové skupině.

 

Finalisté malé firmy:

Aspera (1. místo)

Starbucks (2. místo)

Průša Research (3. místo)

Quadient

Slevomat.cz

Nadsázka, vtip a nevšední pojetí byla synonyma pro vítězné kariérní video Sdružení dopravních podniků České republiky ze skupiny velkých firem. Forma filmového traileru dělá z běžné práce řidiče autobusu dobrodružné povolání, které přináší svobodu, ale i odpovědnost. Video používaly k náboru dopravní podniky například v Praze, Brně nebo v Plzni.

Finalisté velké firmy:

Sdružení dopravních podniků ČR (1. místo)

Městská policie Brno (2. místo)

Tipsport (3. místo)

ČSOB

MSD

 Recruiter roku: Silné příběhy

Samotný závěr večera patřil kategorii Recruiter roku. Všichni nominovaní kandidáti za sebou mají skvělé výsledky, hlavu mají plnou nových nápadů, zkrátka jsou skutečnými osobnostmi moderního recruitmentu. Vítěz ovšem může být jen jeden a tím se nakonec stala Zdeňka Krejčíková ze společnosti CN Group. Porotce přesvědčila nejen svými vynikajícími výsledky, kreativním přístupem, ale zejména nadšením a zapálením. To dává najevo i na svých sociálních sítích, kde sbírá nadšené ohlasy od kolegů z oboru i od kandidátů. Nicméně, jak zmínil sám Milan Novák, garant kategorie, vítězové jsou v tomto případě všichni.

RAA 2018 115

Finalisté:

Zdeňka Krejčíková, CN Group (vítěz)
Adam Pšák, CCC Czech
Diogo Videira, ExxonMobil
Irena Tůmová, Invia.cz
Lucie Zemanová, L’oréal
Tereza Kučerová, Průša Research
Zita Vybostok, Wunderman

Na Facebookovém profilu Recruitment Academy najdete záznam živého vysílání a fotografie z galavečera i z fotokoutku. Již nyní se začínáme těšit na jubilejní V. ročník.

 

Poslední aktualizace středa, 06 březen 2019 11:19

Média

Aspera

Přidejte komentář

Ujistěte se, že jste zadali (*) požadované informace pokud není uvedeno jinak. HTML kód není povolen.

Nahoru
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz