Menu

Nábor zaměstnanců - od psacího stolu k mobilním aplikacím

Personalisté, specialisté náboru, headhunteři či hledači talentů si ještě před pár lety vystačili s několika základními nástroji. Psacím strojem, šanony s dokumenty a telefonem. Do příchodu stolních počítačů, později podnikových informačních systémů a následně Internetu se jednalo o naprosto standardní vybavení personalisty. Počítače, elektronizace dat a hlavně Internet však práci…
Číst dál...

Firemní prezentace na LinkedInu - přeceňovaná nutnost

 Prezentace společností pomocí tzv. firemních LinkedIn stránek (LinkedIn Company Pages), případně placených kariérních LinkedIn stránek (LinkedIn Career Pages) považuji za přeceňovanou nutnost. Společnosti od nich očekávají více než mohou aktuálně nabídnout, ale zároveň je nutností je mít. Dále vysvětlím proč. Prezentace společnosti začíná na osobních profilech jejich zaměstnanců. To je…
Číst dál...

LinkedIn: Mám používat první nebo třetí osobu?

Josef Kadlec z Recruitment Academy se vyjádřil k tématu, zdali psát osobní profily na LinkedInu v první nebo ve třetí osobě. "Studie ukázaly, že životopisy psané ve třetí osobě personalisty nezaujmou. A ne jinak tomu bude s profily na sociálních sítích. Speciálně pak na LinkedInu, kde profil každého uchazeče není…
Číst dál...

Techniky náboru zaměstnanců pomocí sítě LinkedIn 3. díl

Od posledního dílu seriálu se odehrálo mnoho věcí. Prodalo se několik tisíc knih, kurzem pokročilých technik náboru zaměstnanců pomocí LinkedInu prošlo již přes 600 účastníků a spoluzaložil jsem novou recruitment společnost, která má od začátku roku již 15 zaměstnanců. Ale i LinkedIn sám se nám trochu změnil a narostl. LinkedIn…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz