Menu

Co je osobní branding a jak ho využít pro váš byznys

Pokud jste názoru, že osobní branding je pouze malým benefitem, který může pomoct vašemu podnikání, tak možná o hodně přicházíte. Osobní branding je strategie s širokým potenciálem. Abyste opravdu pochopili proč, je nutné nejdříve upřesnit, co osobní branding je, a poté se podívat na to, jak může váš osobní brand podpořit ten firemní.

Co je osobní branding?

Osobní branding je strategie definování sám sebe, zahrnující odborné znalosti z vašeho oboru, vaše talenty, dovednosti, zkušenosti, to, kým jste a za čím stojíte, a následné komunikování vašeho vlastního autentického příběhu veřejnosti.

Některým lidem se nelíbí myšlenka propojování svého pracovního a osobního života, ale ve skutečnosti to dnešní publikum vyžaduje. Pokud by lidi zajímalo pouze to, jaký jste podnikatel, pak by jim stačil krátký profil na webových stránkách vaší společnosti.

Ale lidé chtějí vědět více o vás samotných než o vašem podnikání. Chtějí vědět, jací jste, co vás odlišuje od ostatních odborníků ve vašem oboru, a jaké jsou vaše zájmy.

Budování vašeho brandu není jednorázová věc. Není to aktivita, které se můžete věnovat 6 měsíců a pak ji považovat za ukončenou. Jedná se o neustálý proces rozvoje a udržování vaší značky prostřednictvím sociálních médií, obsahového marketingu, veřejného projevu a dalších taktik. Stručně řečeno, je to běh na dlouhou trať.

A teď se pojďme podívat na to, jak může osobní značka ovlivnit i vaši firmu.

Jak může osobní brand pomoct budovat vaši firmu

Víme, že každou firmu tvoří lidi, kteří v ní pracují, společně ji budují a posilují její brand. Co ale v dnešní době publikum zajímá ještě více než samotná firma jsou tzv. „scény ze zákulisí“ – a to především ty týkající se CEO a dalších vedoucích pracovníků.

A to, co o nich publikum zjistí, může ve finále být rozhodujícím faktorem mezi vytvořením důvěry ke značce a uzavřením spolupráce nebo poohlédnutím se po jiné firmě.

Co chtějí lidé ve vaší osobní značce vidět? Touží vědět, jací jste – váš smysl pro humor, vaše zájmy, vaše myšlenky. Důraz bude samozřejmě kladen na vaše podnikání a obor, ale sdílením některých osobních detailů a zkušeností dodáte obsahu určitou lidskou stránku, díky které se s vámi může publikum ztotožnit. V krátkosti, čím více uvidí ostatní vaši osobní stránku, tím je větší pravděpodobnost, že projeví o vaši firmu zájem a začnou vám důvěřovat.

Proto má osobní značka potenciál ovlivnit bottom line vaší firmy.

(Pokračování článku: https://www.business2community.com/branding/what-is-personal-branding-and-how-to-use-it-for-your-business-02281316)

Jak ale můžete vytvořit osobní brand, který efektivně vytvoří spojení s vaší cílovou skupinou a získá výsledky pro vaši firmu?

V Recruitment Academy právě uvádíme nový kurz Budování vašeho osobního brandu vedený experty Josefem Kadlecem, zakladatelem GoodCall a Recruitment Academy, a Janem Mühlfeitem, bývalým prezidentem Microsoft Europe. Jan a José vám ukáží praktické postupy, jak vydefinovat svůj osobní brand a jak ho aktivovat skrze sociální sítě, tvorbu obsahu a další nástroje. Oba popisované techniky praktikují na denní bázi. Kurz nepomůže pouze jednotlivcům, ale také společnostem, které potřebují využít osobní brand svých zaměstnanců k budování firemních cílů jako prodej, recruitment nebo budování značky zaměstnavatele.

Neváhejte a přijďte na první termín kurzu 12. 3. 2020 od 9:00.

FIANL PROMO1

 

Poslední aktualizace čtvrtek, 27 únor 2020 10:32

Přidejte komentář

Ujistěte se, že jste zadali (*) požadované informace pokud není uvedeno jinak. HTML kód není povolen.

Nahoru
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz