Menu

Recruitment publikace na světové úrovni

Recruitment publikace na světové úrovni Recruitment publikace na světové úrovni

Světová kniha od českého autora, People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment doporučovaná HR řediteli společností jako IBM, Google, Adecco, Barclays, Randstad, HP, Manpower nebo AVG, která se prakticky ze dne na den stala povinnou četbou každého personalisty snažícího se držet krok s aktuálními trendy v náboru zaměstnanců pomocí sociálních sítí a speciálně pak pomocí dominantní sítě LinkedIn.

Jedná se o nezávislý a netradiční LinkedIn recruitment manuál, který jde velmi do hloubky, ale zároveň se velmi snadno čte. Najde si k němu tedy cestu jak čtenář, který o tématu sociálního HR nic neví, tak zkušení personalisté, kteří sociální sítě využívají denně.

Kniha je určena všem personalistům, recruiterům, headhunterům, ale i podnikatelům, kteří řeší nábor nových pracovníků vlastními silami. Těmto lidem dokáže zlepšit výsledky a efektivitu v oblasti náboru, snížit náklady na recruitment a pomůže najít kvalifikované zaměstnance a získat komparativní výhodu nad konkurencí, která je v tomto konkurenčním prostředí nevyhnutelná.

Kniha obsahuje mnoho pokročilých triků jako například jak:

  • zobrazit skryté LinkedIn profily, ke kterým nemáte přístup
  • jak automatizovat nábor zaměstnanců pomocí sociálních sítí a Internetu
  • jak prohledávat LinkedIn skupiny, do kterých nemáte vstup povolen
  • jak sledovat kroky Vaší konkurence na LinkedInu
  • a mnoho dalších.

Autor je zkušený IT headhunter a první LinkedIn recruiter v České republice, který není nijak obchodně provázaný s LinkedInem. Vzhledem k jeho minulosti, kdy vystudoval Fakultu jadernou a fyzikálně inženýrskou na ČVUT a pracoval jako softwarový vývojář pro mezinárodní korporaci, se nebojí aplikovat analytické postupy a využívat technických znalostí v oblasti HR. Aktuálně je najímán největšími personálními agenturami a korporacemi, aby jim pomohl zlepšit výkonnost jejich recruitment konzultantů v oblasti sociálních sítí.

KOUPIT KNIHU

KOUPIT V NEOLUXORU

Poslední aktualizace pátek, 03 červenec 2015 10:54
José Kadlec

José Kadlec

  • - Nekonvenční headhunter a talent sourcing architect
  • - Zakladatel společností GoodCall a Recruitment Academy
  • - Autor knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment
  • - Instruktor video kurzu Recruitment Engineering a kurátor recruitment show Hireconomics
  • - První oficiálně certifikovaný LinkedIn recruiter ve střední a východní Evropě

Přidejte komentář

Ujistěte se, že jste zadali (*) požadované informace pokud není uvedeno jinak. HTML kód není povolen.

Nahoru
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz